Πλήρης Διαχείριση Κέντρου

Εδώ και πολλά χρόνια όλος ο κόσμος γνωρίζει ότι όταν μιλάμε για συστήματα managment και βαθμολόγησης η Brunswick είναι το Νο1! Εξάλλου η Brunswick είναι αυτή που ανακάλυψε το πρώτο αυτόματο σύστημα βαθμολόγησης. Μέσα από την εξέλιξη του Vector®, ή Brunswick έδωσε έμφαση σε καινοτομίες που θα κάνουν τα μαγαζιά πιο δημοφιλή και πιο κερδοφόρα. Το  Sync στηρίχθηκε εκεί και αναβαθμίζοντας όλες τις λειτουργίες του Vector + HD και προσθέτοντας καινούργια χαρακτηριστικά για πρώτης φορά σε συστήματα διαχείρισης μαγαζιών.

Διαχείριση Διαδρόμων

Η διαχείριση διαδρόμων του Sync’s σχεδιάστηκε απ’ την αρχή για να βοηθήσει τους υπαλλήλους της reception να διαχειρίζονται τους πελάτες πιο εύκολα, πιο σωστά και πιο κερδοφόρα.

  • Εξελιγμένη παρουσίαση κατάστασης κάθε διαδρόμου με μία ματιά.
  • Άμεση ένδειξη νούμερου παιχτών ανά διάδρομο και πόσος χρόνος παραμένει.
  • One-click πρόσβαση σε διόρθωση των σκορ.
  • Οι γενικές ρυθμίσεις υποστηρίζουν την προετοιμασία των διαδρόμων για πρωταθλήματα και άλλες ειδικές ρυθμίσεις scoring.
  • Εμφανίζει αυτόματα τις προγραμματισμένες κρατήσεις μέσω Internet.
  • Βελτίωση της διαδικασίας του check-in όλα από μια οθόνη – ρύθμιση της ταξινόμησης διαδρόμων, αποστολή ονομάτων στο διάδρομο, προσθήκη προϊόντων, συγκέντρωση του λογαριασμού όλων των πελατών μαζί και πολλά άλλα.

Point of Sale (POS)

Ποτέ δεν υπήρξε καλύτερο και ισχυρότερο σύστημα POS όλους τους χώρους της επιχείρησής σας. Η Brunswick σχεδίασε το POS του Sync απ’ την αρχή για να το κάνει πιο εύκολο, πιο γρήγορο, πιο ανθεκτικό και ασφαλέστερο.

Προϊόντα/Κατηγορίες/Λογαριασμοί 

  • Δημιουργήστε ένα απεριόριστο αριθμό προϊόντων, κατηγοριών και υποκατηγοριών.
  • Δημιουργήστε ειδικούς λογαριασμούς για επιλεγμένους πελάτες, γκρουπ πελατών ή εταιρείες.
  • Διατηρήστε λογαριασμούς για τα χρηματικά έπαθλα τουρνουά.
  • Προσαρμόσιμα κουμπιά και διάταξη για κάθε τερματικό μετρητών, συμπεριλαμβανομένης της τοποθέτησης, του χρώματος, του μεγέθους και της χρήσης εικόνων.

Τροποποιητές τροφίμων και ποτών

  • Ρυθμίστε τους τροποποιητές για τα κατάλληλα προϊόντα (π.χ. πίτσες, χάμπουργκερ, άλλα σάντουιτς).
  • Βελτιώνει την ακρίβεια πλήρωσης παραγγελιών.
  • Βελτιώνει τον έλεγχο απογραφής για τη μείωση των απορριμμάτων / αλλοιώσεων.

Τιμολόγηση

  • Δημιουργήστε πακέτα (π.χ. δύο παιχνίδια μπόουλινγκ και παπούτσια για δύο) για να επιταχύνετε τις εργασίες και να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών.
  • Καθιέρωση περιόδων ημερήσιας μερίδας για τη διευκόλυνση της κλιμακωτής τιμολόγησης και των προσφορών προϊόντων περιορισμένης χρονικής διάρκειας.

Καρτέλες

  • Δημιουργήστε μια προσαρμοσμένη καρτέλα και προσθέστε την σε οποιοδήποτε σταθμό POS
  • Δημιουργήστε ένα λογαριασμό που συνδυάζει μπόουλινγκ, φαγητό, μπιλιάρδο κ.λ.π

Πληρωμές

  • Αποδοχή / διεκπεραίωση πληρωμών καρτών / χρεώσεων / παιχνιδιών / καρτών δώρων.
  • Οι ποσοστιαίες εκπτώσεις μπορούν να εφαρμοστούν σε μεμονωμένα προϊόντα ή σύνολα συναλλαγών.
  • Τα δώρα μπορούν να προστεθούν αυτόματα ή με την ατομική πληρωμή κάθε πελάτη.
  • Ενσωμάτωση CRM / σάρωση κουπονιών (συμπεριλαμβανομένης της διεπαφής smartphone / αποδείξεις / δεδομένα / μετρήσεις συναλλαγών) είναι διαθέσιμα.

Αναφορές

  • Προηγμένες αναφορές και επιχειρηματικές αναλύσεις.
  • Ευέλικτες / προσαρμόσιμες αναφορές πωλήσεων.
  • Ευκολότερος έλεγχος.
  • Προηγμένη προστασία απάτης.
  • Εξαγωγή δεδομένων σε μορφή XML σε δημοφιλή λογιστικά συστήματα.

Back Office

 

Το Sync σας βοηθάει να καταλάβετε εύκολα όλες τις λειτουργίες του back-office που είναι ζωτικής σημασίας για την σωστή λειτουργία του μαγαζιού σας.

Καθημερινός Πίνακας Ελέγχου

  • Παρέχει ενημέρωση της απόδοσης του μαγαζιού σας ανά πάσα στιγμή.
  • Συγκεντρώνει τις πωλήσεις ανά κατηγορία, και το σύνολο παιχνιδιού  ή ωρών μπόουλινγκ.
  • Σημειώνει προβλήματα του μαγαζιού που πρέπει να αντιμετωπιστούν.

Ασφάλεια

  • Έλεγχος συνεδρίας από τερματικό με χειροκίνητη ή αυτόματη απενεργοποίηση.
  • Νέες λειτουργίες σύνδεσης / αποσύνδεσης με προαιρετική χρήση κάρτας.
  • Περιορίστε την πρόσβαση σε ορισμένες λειτουργίες ανά άτομο ή βαθμό / τίτλο.

Σημείωμα

  • Στέλνει μηνύματα και ειδοποιεί όταν βρίσκει ανοιχτά rates.

Εκθέσεις/Έλεγχοι

  • Ισχυρή και ευέλικτη αναφορά για όλα τα οικονομικά, τη χρήση των διαδρόμων και την ανάγκη χρήσης αποθεμάτων.
  • Ολοκληρωμένη προετοιμασία ελέγχου, η XML διεπαφή υποστηρίζει σύγχρονες λογιστικές πλατφόρμες.

Φορολογική Διαχείριση

  • Ο τρόπος φορολογικού ελέγχου επιτρέπει τη μετατροπή των προϊόντων μεταξύ φορολογητέων και μη.
  • Επιλέξτε τους ισχύοντες φόρους ανά προϊόν ή τμήμα.
  • Εφαρμόστε μέχρι 15 φόρους ανά προϊόν.

Διαχείριση Κορινοθετών

 

Αυτόματος τερματισμός λειτουργίας Κορινοθετών
Το σύστημα απενεργοποιεί αυτόματα τους κορινοθέτες όταν ο διάδρομος δεν χρησιμοποιείται για να εξοικονομήσει ενέργεια και να μειώσει τους λογαριασμούς του ηλεκτρισμού.

GS-X και StringPin κατά παραγγελία (ανά κορίνα) Pinsetting με το Smart Control
Το Sync συνεργάζεται άψογα με τους κορινοθέτες GS-X και StringPin μέσω του Smart Control, ώστε να παραδώσει μοναδικές δυνατότητες ρύθμισης κορινών.

  • Διευκολύνει την επιλογή προπόνησης split/spare για πιο εξειδικευμένους παίκτες.
  • Παρέχει τη δυνατότητα επαναφοράς οποιουδήποτε συνδυασμού κορινών μετά από ακούσια επαναφορά.
  • Διαχειρίσιμο από την Reception (front desk)
  • Μεταφορά διαδρόμου/ Μηχανική Παύση/ Reserve hold: μπορούν να γίνουν με ένα μόνο κουμπί.

Διαχείριση επισκεπτών

Υπάρχουν πολλά “κινούμενα μέρη” σε ένα κέντρο μπόουλινγκ: οι εργαζόμενοι, οι επισκέπτες, ο εξοπλισμός και οι δραστηριότητες που πρέπει να συνεργάζονται για να κρατούν τους πελάτες χαμογελαστούς και τα ταμεία γεμάτα. Προσπαθώντας να έχετε όλα τα παραπάνω να λειτουργούν αρμονικά μπορεί να σας δημιουργηθεί άγχος και ανασφάλεια… εκτός αν έχετε το SYNC!  Το SYNC προσφέρει ενότητα στη διαχείριση των διαδρόμων μπόουλινγκ, στις λειτουργίες F & B, του χρόνου των εργαζομένων, των πρωταθλημάτων, των τραπεζιών μπιλιάρδου, ακόμη και των ντουλαπιών και των ενοικιαζόμενων δωματίων για να σας κρατήσουν οργανωμένους για όλα όσα συμβαίνουν στο κέντρο σας.

 


SYNC ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Customer Relationship Manager (CRM)

Το Customer Relationship Manager (CRM) του Sync ενσωματώνει ισχυρά, αυτοματοποιημένα εργαλεία μάρκετινγκ που έχουν σχεδιαστεί για να σας βοηθήσουν να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες στο κέντρο σας, να αυξήσετε τις δαπάνες τους και να τους επαναφέρετε πιο συχνά. Χρησιμοποιημένα αποτελεσματικά, αυτά τα χαρακτηριστικά παρέχουν μια τεράστια απόδοση στην επένδυσή σας.

Από την αρχή μέχρι το τέλος, το Sync CRM σχεδιάζει, δημιουργεί, στοχεύει και παραδίδει τα μηνύματα μάρκετινγκ. Το SYNC αυτοματοποιεί τη συλλογή δεδομένων πελατών, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε τη βάση δεδομένων σας. Παρέχει προτυποποιημένο περιεχόμενο ψηφιακού μάρκετινγκ που σας επιτρέπει να προσεγγίζετε οικονομικά τους πελάτες μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κειμένου, κοινωνικών μέσων, διαφημιστικού ταχυδρομείου και άλλα. Με λίγες ρυθμίσεις και ελάχιστη δαπάνη χρόνου, το Sync εκτελεί μια ποικιλία αυτοματοποιημένων τακτικών μάρκετινγκ σε πολλαπλά κατηγορίες πελατών που ενισχύουν το bottom line σας καθημερινά.

 

Διαχείριση βάσεων δεδομένων

Το Sync Database Manager αυτοματοποιεί τη διαδικασία συλλογής δεδομένων σε όλη την εμπειρία του πελάτη με το bowling σας, τόσο στο κέντρο όσο και κατά τη διάρκεια αλληλεπιδράσεων στα κοινωνικά δίκτυα. Το SYNC συλλέγει τα ονόματα, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τις διευθύνσεις, τους αριθμούς τηλεφώνου και τις ημερομηνίες γέννησης και αποθηκεύει όλα τα δεδομένα στο Brunswick Cloud, ένα απομακρυσμένο, ασφαλή διακομιστή που ελαχιστοποιεί τις τοπικές ανάγκες αποθήκευσης και παρέχει άμεση πρόσβαση οποτεδήποτε και οπουδήποτε το χρειάζεστε. Το Sync Database Manager κάνει backup αυτόματα τα δεδομένα σας και τα προστατεύει από φυσικές καταστροφές, τυχαία διαγραφή ή κλοπή. Τα δεδομένα προστατεύονται με κωδικό πρόσβασης και μπορείτε να ορίσετε διάφορα επίπεδα πρόσβασης για διαφορετικούς χρήστες.

 

Διαχειριστής πολυμέσων

Το Sync Media Manager έρχεται με μια πλήρη βιβλιοθήκη εικόνων υψηλής ποιότητας.  Σας επιτρέπει να ανεβάσετε, να περικόψετε, να αλλάξετε το μέγεθος και να προσθέσετε ετικέτες στο δικό σας ιδιόκτητο περιεχόμενο, το οποίο τοποθετείται αυτόματα στη σωστή μορφή.

SYNC Passport

Οι πελάτες σας αν θέλουν μπορούν να λαμβάνουν  μέσω του Sync τα σκορ τους, τα οποίο μπορούν στη συνέχεια να μοιραστούν (μαζί με την επωνυμία σας!) Στις σελίδες τους στο Facebook ή στο Twitter. Προσθέστε σύνδεσμο Sync Passport στον ιστότοπό σας για να επιτρέψετε στους σημερινούς πελάτες να εγγραφούν εύκολα για να παρακολουθούν στατιστικά στοιχεία και βαθμολογίες, να λαμβάνουν και να εξαργυρώνουν προσφορές, να κάνουν κρατήσεις, να δούν πληροφορίες για το μαγαζί και άλλα.

Το Passport Sync είναι το εισιτήριό σας σε μια ευρύτερη βάση δεδομένων πελατών που παρέχει πληροφορίες για τους πελάτες που διατηρούν ενδιαφέρον για τα μηνύματα μάρκετινγκ. Σε αντίθεση με άλλα memberships, όλα τα δεδομένα πελατών από τον ιστότοπό σας, τις online κρατήσεις και το εσωτερικό του μαγαζιού σας, διοχετεύονται απευθείας σε μία βάση δεδομένων πελατών, πράγμα που σας εξοικονομεί χρόνο και σας επιτρέπει να διαχειριστείτε καλύτερα το κέντρο σας.

 

Related Projects
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search